Friday, June 25, 2010

Maksak Sarawak di Kuching

Perlawan seterusnya yang akan aku sertai adalah di Kuching Sarawak. Pertandingan MAKSAK peringakt sarawak..huhuuhu..tarikh pertandingan 26 Jun hingga 4 Julai..agak lama..terdapat dua kumpulan, diaman setiap kummpulan terdapat 5 team..huhuhu..aku harap team aku dah prepared, ini kerana aku tak berlatih bersama mereka,..team aku semua kat kuching, aku ja kat Miri, so,\ nanti aku g sana just guna skill sendiri la..hahhaha..terbaik punye..harap aku dapat ranking yang baik nanti...tiket aku sudah beli, cume menanti masa untuk kesana sahaja..kawan kawan tunggu punjunk ok..wat masa sekarang aku pun tak tahu lagi sapa player dalam team aku secara keseluruhannya..ermmm..tapi tak pa...aku hanya mahu enjoy dengan game...jumpa di sana ya...

No comments: