Thursday, June 17, 2010

Sukan Kementerian Kesihatan Malaysia 2010

Dimana bumi dipijak, disitu langgit dijunjung...aku mewakili Sarawak dalam Sukan KKM 2010 yang berlangsung di negeri Terengganu Darul Iman, acara berlangsung 28 Mei hingga 31 Mei 2010, penempatan di Universiti Darul Iman...Acara yang akau masuk adalah Lompat Kijang dan juga Bola Tampar..Keputusannya agak mengecewakan...hahahhaha..nasib badan

Kenangan aku bersama Sarawak..

Hari Sebelum pertandingan bermula..jalan jalan cari makan, bersama sebahagian pasukan bola tampar dewan, bola tampar pantai dan juga olahraga

Hari pertama pertandingan, ditewaskan oleh Juara musim lalu Kuala Lumpur 2 berbalas 0..perlawanan bermula 12 malam dan berakhir pukul 1.30 pagi..giler lah, tak penah aku main waktu nih

sesi sual kenal..
keesokan paginya pulak, lompat kijang..kalah juga...terima je lah..

Secara keseluruhannya, aku sangat suke pertandingan ini, kerana aku dapat ramai sangat kawan, dan ini lah masa untuk aku larikan diri dari aktiviti kerja seharian..aku minat sangat bola tampar..

No comments: